Tuesday 12 July 2016

TENTANG SAYA



Sedikit Tentang Saya

Nama saya Ruzlan Ab.Rahman iaitu pengasas bagi www.1kedai.com dan www.1kedaidesign.com
Tahun 2019, bermakna lebih 10 tahun terlibat dengan dunia perniagaan online setelah melalui pelbagai pengalaman, experiment, gagal dan berjaya.

 



www.1kedai.com 

https://shopee.com.my/1kedai


Orang kata kalau dah minat, segalanya boleh jadi. Hanya teguhkan semangat, salutkan hati dengan lapisan titanium.

Kata-kata semangat yg tersemat di hati saya biasanya adalah: 'HOT TURBO HEARTED'. Sentiasa panas membara dengan bunyi berdesing halus bila semangat api ditiupkan.
Biarpun berbadan kecil 'light weight' tapi yang penting enjin turbo berkuasa tinggi ada tersemat di jiwa.


Kerjaya sebenar adalah sebagai seorang designer yang banyak menggunakan kreativiti dan teknologi perisian rekabentuk hampir 25 tahun. 


 
Biasa-biasa saja, tapi amat obsess kepada banyak perkara meliputi design, software, astronomi, automobil, aeronautik, enjin, eskatologi Islam, elektronik, animasi 3D hinggalah kepada bidang pemasaran. 

  

Hobi ? Meluaskan hubungan komunikasi dan jaringan sosial..ha haa..Tak percaya ? Setakat Ogos 2019, dah ada 29,300 orang connection di akaun LinkedIn saya. Klik sini: https://www.linkedin.com/in/ruzlan-ab-rahman-b10a3273/

Misi ? Simple aja. Buat bisnes dari rumah sambil rehat tengok TV, hantar anak ke sekolah, cuti hari-hari, pecat majikan terdahulu, tiada stress ha haa..Kata lain: "Masa kita, so kita punya suka la na buat apa..yea tak ? "



MERDEKAKAN DIRI ANDA ! MASA ANDA, ANDALAH YANG PUNYA..



No comments:

Post a Comment