Wednesday 12 September 2018

PENDEDAHAN EKSKLUSIF: SENJATA RAHSIA PEMASARAN KAMI

Pertama Kali Dalam Sejarah Perniagaan Online 1KEDAI.COM Sejak 2008

Saya setuju nak dedahkan satu rahsia pemasaran yang kami simpan rapi sejak 2008 hingga 2019.
HANYA EKSKLUSIF DIBAWAH GRUP dari www.1kedai.com (pemilik bisnes).



Bagaimana perniagaan 1kedai.com selama ini perolehi hits pengunjung lebih 1.5 JUTA pelawat sebulan ?
1.5 juta hits sebulan bermakna 1.5 juta orang prospek pembeli / pelanggan sebulan.
Tentu ramai yang nak tau bukan ? Selama ini ianya adalah rahsia teknologi pemasaran www.1kedai.com

Buat pertama kalinya RAHSIA YANG SAYA SIMPAN RAPI ini akan saya dedahkan kepada seluruh bakal peniaga on-line di Malaysia.

Setelah lama berfikir dan berfikir, akhirnya saya menyedari bisnes mesin top-up reload dan bayar bil adalah perniagaan networking yang memerlukan kerjasama ramai pihak.

"Ianya keputusan amat berat untuk saya dedahkan. Umpama DEDAHKAN SENJATA BERBAHAYA KAMI kepada pesaing.."

Pemasaran networking bermakna strategi pemasaran harus dikongsikan bersama-sama ahli. Bisnes MyMi1 adalah bisnes produk maya dan ianya
teramat relevan untuk dipasarkan secara maya juga.



Bagaimana untuk menakluki pemasaran kepada seluruh isi rumah rakyat Malaysia berjumlah 30 juta orang pada kos yang amat minima ?

Ia umpama kata, jika anda ingin ke Bangkok dari K.Lumpur dengan hanya berjalan kaki tentu saja meletihkan dan memakan waktu berhari-hari bukan ?
Apakata anda naik kapalterbang untuk sampai ke Bangkok dalam erti kata lain anda menggunakan teknologi tools / perkakasan dalam menuju destinasi.

Taktik Bagaimana Anda Viralkan Produk anda di Mudah.My dan Carousell

Saya ingin tegaskan semula di sini: PEMASARAN ANDA HARUSLAH ' AT FREE COST '
Tak perlu laburkan beratus-ratus ringgit untuk pengiklanan sebagai usahawan yang 'beginner' seperti saya (selama-lamanya beginner..ha haa).

MULA-MULA sekali, tiru macam saya. Ayuh ringankan tulang jari-jemari anda menekan papan kekunci komputer anda. Buat akaun platform pengiklanan anda di Mudah.my dan Carousell.com.



Jangan lepaskan peluang yang disediakan. Gunakan kemudahan butang promosi yang ada di Mudah.My semaksima mungkin.
Begitu juga di Carousell.com Jangan di sia-siakan peluang yang ada. Anda harus jadi hulubalang siber yang optimistik.

Kesemua butang-butang viral / hebahan ini adalah penting bagi menaikkan SEO (Search Engine Optimization) anda. Saya ulang lagi, PEMASARAN ANDA HARUSLAH ' AT FREE COST '. Tak perlu menghabiskan wang anda yang berharga untuk mengupah individu menaikkan SEO ranking website anda.


"Jadi apa tunggu lagi ? 



Ruzlan Ab.Rahman
Tel: 010-201 2001
1Kedai.com
(Pengasas perniagaan online gajet no.1 di Malaysia www.1kedai.com).

No comments:

Post a Comment